ادم و نفریت مزمن، چه باید بکنیم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادم و نفریت مزمن، چه باید بکنیم

اگر بیماران مبتلا به نفریت مزمن با ادم مشکل دارند، چه باید بکنیم؟

نفریت مزمن یک بیماری مزمن کلیه است که در آن عملکرد کلیوی مجروح شده است. به طوری که ادم ناشی از آب اضافی ذخیره شده است. علاوه بر این، سموم و مواد زائد که باید توسط کلیه از بین بروند، در نتیجه کلیه آسیب دیده در بدن حفظ خواهند شد. در این مورد، بیمار معمولا دارای ادم به عنوان یک ویژگی بالینی است.

با توجه به این، بیماران باید ابتدا غذا را محدود کنند. غذاهای حاوی نمک زیاد، پروتئین بالا و پروتئین بالا باید اجتناب شود. علاوه بر این، بیماران نمیتوانند به همان اندازه که می خواهند بخورند. همچنین، عادت های ناسالم باید به عنوان نمونه، اصلاح شود، سیگار کشیدن، نوشیدن، بیدار شدن در شب و غیره. علاوه بر این، درمان موثر نقش مهمی در درمان ادم برای نفریت مزمن دارد.

درمان با سم زدایی بهتر است برای درمان ادم برای نفریت مزمن. میزان درمانی آن تا 98 درصد است. در عین حال، عوارض جانبی کمتری دارد و می تواند کلیه را از آسیب محافظت کند.

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی باعث بهبود عملکرد کلیه توسط استفاده از گیاهان خاص می شود. در طول درمان، توانایی خود بهبودی کلیه بهبود خواهد یافت زیرا التهاب کلیه از بین می رود و گردش خون تسریع می شود. این یک درمان مطمئن و موثر برای بیماران مبتلا به نفریت مزمن است.

هنگامی که کلیه تعمیر می شود، ادم دفع می شود، بیمار مبتلا به نفریت مزمن به زندگی عادی بازگشت.

اگر هر پازل در مورد نحوه درمان نفریت مزمن با ادم داشته باشید، لطفا پیام زیر را ترک کنید یا گزارش پزشکی خود را برای ما ارسال کنید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: